środa, 22 lutego 2012

Cieszyłam się w Cieszynie:)))

Ostatni weekend spędziłam w Cieszynie, o ile polska strona była ok. to czeska bardzo mnie rozczarowała, nie było ani co zwiedzać ani gdzie zjeść.
Bardzo, bardzo polecam w polskim Cieszynie Zapiecek, tanie, pyszne jedzenie a na dodatek wspaniała atmosfera
http://www.zapiecek.cieszyn.pl/
W muzeum podziwiałam koronki i piękne komódki idealne dla nas-robótek:)
Zdjęcia jutro do mnie przyjadą;), więc wkrótce wrzucę.

Dziewczyny, obudźcie się, wiosna idzie, zacznijcie coś pisać :D
Basia, jak tam noga po nartach?
Agatek, co ze znajomym;)?
Basia, jak tam kiermasze?
Gosia, wiesz już czy będziesz "prawdziwą" babcią?
Mycha, szczyt zdobyty?
Aga, jak przygotowania do sezonu rowerowego;)?
Druga Aga, jak maleństwo ?
Jagoda, jak chałupa Twojej dziewczyny;)?
Iwonka, jako jedyna jest na bieżąco i chwała jej za to :):):)
Czy ktoś jeszcze czyta bloga?

10 komentarzy:

brzydula13 pisze...

Cóż, skoro mnie wywołałaś do odpowiedzi...
Przygotowania do sezonu w trakcie, znaczy plany wycieczkowe na ten rok się krystalizują ;) A są nieźle zwariowane, może coś z tego wyjdzie? Nie mogę się doczekać ciut cieplejszych dni, by wyskoczyć gdzieś w teren!
A i robótkowo staram się nie zaniedbywać, tylko czasu jakoś mało :(

Iwona pisze...

Wszelki duch ...już zaczynałam dochodzić do wniosku,że blogowanie jest passe, a moja praca o dzielnych blogerkach to tylko fikcja literacka.
Pracę napisałam i oddałam do dziekanatu.2.03 mam obronę.Na spotkaniu 10.03 poopowiadam jak było.

Lucyna Przybycień pisze...

Trzymamy kciuki Iwonko:)
Aga, mam nadzieję że będziesz na spotkaniu i uchylisz rąbka tajemnicy;)

Unknown pisze...

Maleństwo, Krysia, wspaniale. Rośnie jak na drożdżach i już kawał z niej baby! :) Wkrótce mam zamiar założyć galerię z jej zdjęciami gdzieś w sieci to pochwalę się moim Szczęściem.
Aga, regularnie zaglądam do Ciebie na bloga. Skoro narazie na spotkaniach się nie pojawiam to chociaż tak jestem na bieżąco. Brakuje mi tylko relacji zdjęciowych ze spotkań w Osiołku tutaj na blogu!
Zapraszam tez do mnie: babaaga.blogspot.com

Wiedżmusia pisze...

Kajam się, milczę bo mam doła jak rów Mariański:(
Znajomy:) A dziękuję, nie narzekam:):):)

Lucyna Przybycień pisze...

Mam nadzieję że wiesz co się z dołami robi - WYKOPUJE SIĘ!

brzydula13 pisze...

Póki co planuję się pojawić 10... stęskniłam się za Wami!

Iwona pisze...

Obroniłam się na 5!!! Dzieki za kciuki, chyba pomogły :-)))

brzydula13 pisze...

Gratulacje!!

Iwona pisze...

Dzięki za gratulacje 30.03 odbieram dyplom i koniec przygody z Dąbrową.Teraz zamierzam chodzić na salsę ;-), niestety solo.