sobota, 11 stycznia 2014

Złoty Osioł 11.01.2014 fotorelacja

Spotkanie odbyło się. Jedzonko jak zwykle pierwsza klasa. Poniżej skromna dokumentacja zdjęciowa.

wężowa skórka Basi P.

MychArt kubistycznie :)


koralikowe, świąteczne gwiazdki Basi P i jej koralikowa biżu

cuda Danusi



Frozen Leaves Basi N., a w tle moje Bolero Matrimonio




cudowne szale filcowe Beatki

szale Beatki z bliska :)

Danusia prezentuje chustę Dew Drops Schawl zrobioną przez Basię N. (wybaczcie, ale Blogger nie chce wstawić mi zdjęcia w pionie :/ )

Zdjęcia zrobione przez Malgohę:
Mycha, Basia P., Lucy

Iwonka., BabaAga, Danusia
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś zdjęcia to proszę wstawiać.

3 komentarze:

Iwona pisze...

Dla ścisłości brakuje tu Jagody, Agatka, Beatki i Basi.

malgoha pisze...

Że o Małgosi nie wspomnę :)

ROMA pisze...

Trafiłam tu przypadkiem i przyznam, że ja i moja siostra (dwie starsze panie) chętnie wzięłybyśmy udział w następnym spotkaniu w Złotym Ośle. Proszę o informację odnośnie terminu tutaj: epokapapierowa.blogspot.com lub e-mail: spec-place@wp.pl