czwartek, 28 listopada 2013

Patrzcie jakie fajne.

Organizer z puszek. Puszka po ince jest zamykana to nawet nici , guziki czy igły można tam włożyć.

Coś na prezenty :-), ale mam troche mieszane uczucia,że z rolki z papieru toaletowego, ale w sumie pomysła fajny.
Starą bluzkę tak przerobię,nie będę nawet rozcinać tylko naszyję na plecach i będę super modna.:-).
Albo tak:

A taką lampę mógłby mi  "wydekupować " Agatek. Zresztą sama też mogę i chyba zrobię taką, muszę tylko nogi poszukać.Materiał na abażur już mam.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Świetny ten organizer. Ja właśnie wczoraj pomalowalam dwie puszki po kocim żarciu i teraz bede je przyozdabiac. Pomysł na organizer napewno kiedyś wykorzystam

Iwona pisze...

Też o tym myślę.Jest bardzo prosty i bardzo ładny.Znalazłam też super pomysł na odnowienie starej bluzki.
Zamieszczam zdjęcie.