piątek, 15 marca 2013

Spotkanie plenerowe?

26 maja w Chorzowskim parku mój klub organizuje zawody http://holdarace.pl/
 Będę tam miała swoje stoisko:) Zajęłam się biżuterią z części rowerowych(zdjęcia niebawem).
Muszę zorganizować pokaz/warsztaty tworzenia takiej biżuterii ale też będę mogła sprzedawać to co wytworzyłam, wpadłam też na pomysł aby zostać fundatorem nagród(dla większej reklamy;))
Gdybyście miały czas i ochotę to serdecznie zapraszam każda para rąk mile widziana;)
Wszystkie  rowerzystki zapraszam na start, dystans hobby jest dla każdego.
Dużo atrakcji będzie też dla dzieci, więc brać z sobą dzieciaki/wnuki :)
Myślałam też nad stoiskiem z ciastkami (np. Basi rogaliki:)) ale chłopaki  boją się  że może sanepid się doczepić( to będzie dość duża impreza).O tym jeszcze pogadam prywatnie z zainteresowanymi;)



Są już zdjęcia moich "chorwackich" robótek, niestety większość niedokończona(nie wzięłam całego warsztatu;)))






1 komentarz:

Iwona pisze...

Hej,
powiedz cos wiecej o tej biżuterii.
Może coś bym od siebie dorzuciła do sprzedania.