sobota, 10 stycznia 2009

Kochane dziewczynki

Zaczął się nowy rok mam nadzieję że się poprawicie;) i zaczniecie pisać na blogu, nie dotyczy to Basi która zawsze jest czujna;).
Jak dostane wolne na najbliższe spotkanie to dostaniecie lanie, tak że zakładać poduszki na tyłki:))))

Muszę ładnie zakręcić się koło szefa, może da wolne.

Jagódko, różnych szmatek u mnie w brud niestety szybko wykorzystuję swój limit (3,5 kg/miesięcznie) i nie jestem w stanie coś Ci wziąć.
Ale zapraszam wszystkie do mojego "butiku":)))
Dla zainteresowanych, można u mnie znaleźć takie marki jak: Zara, Mexx, Next, George, YSL, Calvin Clein, Coco Chanel, Donna Karan, H&M, i wiele innych.

6 komentarzy:

Lucyna Przybycień pisze...

Już załatwione, mam wolne tak że bójcie się, siedemnastego wezmę się za Was kochane;)))

Basia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Basia pisze...

A chciałam tylko poprawić :(
Lucynko zdradź gdzie ów butik się znajduje.
Na spotkaniu będę, właśnie posegregowałam kordonki i jest całkiem sporo cieńszych od włosa :)

Lucyna Przybycień pisze...

No jak ja mogłam zapomnieć podać adres: Zabrze dworzec PKP- najlepszy szmateks w mieście;)

Basia pisze...

A kiedy macie dostawy? Na pewno odwiedzę :)

Lucyna Przybycień pisze...

Nowa dostawa jest: poniedziałek, wtorek, środa -20zł/kg od czwartku jest przecena 12 zł, piątek 9 zł w sobotę 6 zł
Co dzień dokładam rzeczy z "górnej półki" czyli 50 zł/kg oprócz tego są też rzeczy wyceniane.